עונת המנויים

2024

אנחנו שמחים גאים ונרגשים לפתוח אתכן ואתכם – סוף סוף – את עונת הקונצרטים החדשה שלנו – תזמורת ירושלים מזרח ומערב. ואיזו עונה שהכנו בשבילכם… גם בין לאומית וגם כזו שמשתדלת לזקק את תמצית השפה המוזיקלית הישראלית שאנחנו שואפים לפתח.

בהצטרפות כמנוי תוכלו לבחור ולהבטיח את מקומכם באולם ל-6 מופעי העונה!

דיוקן אמן / תחנות בזמן - שלומי שבת

מנצח:

גם ארבעה עשורים של קריירה מוזיקלית מסחררת לא מצליחים למסמר את שלומי שבת על נקודה אחת בציר שבין מזרח למערב. יש בו רוק ויש בו סול, הקול שלו מלא בלוז ונוטף עסיס מזרחי. שלומי שבת הוא אחד הייצוגים המושלמים לסיפור המורכב, המרובד והצבעוני של המוזיקה הישראלית. בקונצרט פתיחת העונה שלנו במסגרת פרויקט "דיוקן אמן / תחנות בזמן״ הוא מביא אל הבמה, לצד יצירותיו הגדולות, את המקורות הטורקיים, את הפולקלור המסורתי של הלדינו ואת ההשפעות הרומנטיות של המוזיקה הערבית, שיחד יוצרים מרבד מסחרר ונוסטלגי.

שרית חדד שרה זוהר ארגוב

מנצח:

בהתמדה והצלחה חסרות תקדים, שרית חדד חצבה לעצמה מקום של כבוד בהיכל התהילה הישראלי, ושילבה בייחודיות מפוארת את צלילי המזרח שהביאה מהבית עם אלמנטים נוספים מהתרבות הישראלית וההשפעות העולמיות שחדרו אליה. את העומק הנפלא שבהגשה שלה ואת היכולות הפנומנליות שלה, היא מביאה לקונצרט שכולו השירים היפים של זוהר ארגוב.

אגדה יוונית
טברנה יוונית-ישראלית עם טריפונס וכל להיטי הזהב | אורחים: אסי יחיאל וצפי שלמה

מנצח:

בכל מפגש עם טריפונס אנחנו הופכים לתזמורת טובה יותר ולומדים עוד שיעור בעמידה מול קהל. האגדה החיה הזו, שכבר עשורים עומד כאן על במות ושר לנו ואתנו את החיבור הים תיכוני בין ישראל ויוון, חוזר לעוד סדרת קונצרטים מיוחדת ומהנה. הפעם מצטרפים אליו אסי יחיאל בשירה וצפי שלמה על הבוזוקי, ויחד איתם נביא לכם ערב מתפקע מלהיטי ענק, משירים שנדדו בין פיראוס ליפו ומקלאסיקות שלא מפסיקות להרקיד אותנו. הצטרפו אלינו ואל טריפונס לערב בלתי נשכח בניחוח יווני ובטעם מקומי, כזה שיקים אתכם מהכסאות ויגרום לכם לחייך. יאסו יאסו!

Heartbreaker

מנצח:

את השם תמיר גרינברג אנחנו שומעים כבר שנים, אבל כשראינו אותו על הבמה של "הכוכב הבא״ היינו חייבים לעשות יחד איתו משהו מיוחד. משהו בנוכחות הכובשת שלו, בקול המופלא שלו ובהגשה הייחודית מצליח לרגש רבבות של לבבות ולסמן מסלול של כוכב מקומי חדש. במפגש הזה בין תמיר לבין המאסטרו שלנו תשמעו איך המפגש בין השפות והסגנונות שלהם צובע את השירים של תמיר ואת השירים שתמיר אוהב בגוונים חדשים ומפתיעים. החיבור הזה, שקורה הפעם באנגלית וטס עם מוזיקה מעל לגבולות ומוסכמות, ייקח אתכן למסע ססגוני ומקפיץ במיוחד מסביב לעולם ובחזרה.

גנאווה! - מהדי נאסולי ועומרי מור

מנצח:

מופע מלא קצב ותשוקה המשלב את הסגנון המוזיקלי השבטי ומלא האנרגיה הנהוג בקרב השבטים הברבריים בצפון אפריקה עם עיבודים בשפת התזמורת הייחודית. בקונצרט הצבעוני שעלה על הבמות הגדולות של קזבלנקה ולונדון וקצר אינסוף שבחים וביקורות מהללות, מתארחים הזמר־אומן הגנאווה ונגן הגימברי מהדי נאסולי ממרוקו, שלושה נגני קראקב (כלי הקשה מסורתי) שגם ישירו שירת מענה והפסנתרן המחונן עומרי מור. החיבור בין המסורת העתיקה, הפרשנות העדכנית והשואו המרהיב מוליד ערב שמחבר את מדבריות הסהרה אל הבמות של ברודווי לשואו בלתי נשכח.